04 ianuarie 2012

Enovaa - te joci si primesti cadouri

Cu Enovaa primesti cadouri jucandu-te. Este un joc unde poti acumula puncte ("perle") care le transformi in cadouri. Acest site desi este strain trimite cadourile si in Romania. La fiecare ora primesti o partida de joc sau poti face schimb de coduri cu prietenii pentru a primi mai multe partide. Pentru a introduce un cod de partida primit se acceseaza sectiunea "Amis", se introduce codul si se apasa butonul "Valider".

In fiecare zi voi publica pe blog in partea dreapta cele 5 coduri personale!

Mult succes!



9 comentarii:

Anonim spunea...

niste coduri nu dai si tu?

Lucian Bogdan spunea...

daca te uiti pe bara din dreapta o sa le gasesti :)

Anonim spunea...

pt inkazee nu ai?

Lucian Bogdan spunea...

pe inkazee nu am :)

Anonim spunea...

salut... stii cumva daca trimit premii in romania? sau jucam degeaba?

Lucian Bogdan spunea...

ei trimit si in romania, doar ca in momentul in care ai adunat perlele trebuie sa invarti la roata norocului unde nu e sigur ca il castigi din prima premiul (nu pierzi perlele daca nu castigi, si poti invarti de mai multe ori), dar te costa transportul, iti scrie acolo cate "N" trebuie sa ai (se pot cumpara N-urile in caz ca ai castigat la roata norocului). sper ca am explicat bine :P

Anonim spunea...

Si pentru un amarat de stick 2 gb, transportul costa 5 euro =))) pe inkazee.

Kriss spunea...

Eu am luat deja cateva premii destul de mari. Un macbook si un telefon dar am jucat extraordinar de mult. Merita fiecare minut jocurile astea credeti-ma.
Iar legat de transport am cumparat cateva monezi, iar premiile au venit acasa chiar dupa o luna dupa ce le-am castigat. Mie mi-au parut destul de seriosi si chiar va recomand sa incercati si voi.

Unknown spunea...

Aici http://codes-enovaa-popcandiz.blogspot.ro gasesti coduri proaspete zi de zi . Plus pe cheat unde sunt postate peste 100 de coduri pe zi .