24 ianuarie 2012

Nissin Di622 MARK II

Detinatorii de DSLR-uri stiu ca pentru a face poze bune este necesar un blitz extern, suplimentar celui inclus pe aparatul foto. Un blitz bun are si un pret pe masura, insa se poate achizitiona si unul ceva mai ieftin care sa-si faca treaba destul de bine. Ieri mi-am comandat pentru aparatul meu Nikon D3000 un Nissin Di622 MARK II. Desi nu am reusit sa ma "joc" foarte mult cu el, am facut cateva cadre si se simte o mare imbunatatire a calitatii fotografiei. Mi-as fi dorit un blitz de la Nikon, insa pretul era destul de mare, singurul model accesibil pentru mine fiind SB-400, care nu mi-a placut. Uitandu-ma la niste review-uri pe youtube am dat peste Nissin Di466, pret acceptabil, insa nu avea cap mobil pe orizontala si am cautat mai departe.. in final am gasit Di622 MARK II, am verificat site-ul producatorului unde exista un review foarte interesant care m-a convins ca este ok pentru ceea ce-mi trebuie mie. Astazi l-am primit.. l-am montat pe aparat, compatibil 100%, a fost gasit de Nikon D3000 fara probleme si am facut cateva cadre. Rezultatul a fost ok si ma declar multumit, pozele au iesit bine. Expunerea este automata pe i-TTL, are oglinda cu zoom automat 24-105mm si lampa autofocus. Singurul inconvenient este acela ca nu pot declansa optic blitz-ul extern pus pe un stativ din cauza lui Nikon D3000 care nu are aceasta functie :) O sa trec pe wishlist un alt body, insa momentan fac poze cu blitz-ul montat pe aparat. Celelalte DSLR-uri mai scumpe de la Nikon au functia de declansare optica cu ajutorul blitz-ului inclus pe aparat.

Zilele urmatoare o sa revin cu poze facute cu acest blitz.




Niciun comentariu: