07 ianuarie 2012

Tamron AF70-300mm F/4-5.6 Di LD MACRO 1:2

Astazi ora 10 suna telefonul... ma trezesc, buimacit, curierul imi spune ca are un colet pentru mine.. si daca ne putem intalni.. bineinteles :).. asteptam obiectivul foto, insa credeam ca ajunge luni. Am luat cu nerabdare obiectivul, l-am dus acasa, am deschis cutia.. am scos obiectivul.. totul ok. Am luat jos capacul frontal.. se abureste lentina.. clar trebuie sa astept jumatate de ora sa se stabilizeze la temperatura camerei.Intr-un final s-a dezaburit, s-a incalzit.. l-am montat cu nerabdare pe aparatul foto si au inceput sa curga pozele :) Imi place foarte mult acest obiectiv.. desi este Tamron si nu are stabilizator de imagine.. daca ai mana buna poti face poze la 300mm fara sa iasa miscate. Ceea ce m-a facut sa-l aleg a fost pretul deosebit de bun, doar 569 RON si in plus am primit cadou un Filtru UV 62mm tot de la Tamron. Acest obiectiv are si functie MACRO insa doar 1:2.. nici nu poti cere mai mult deoarece nu este un obiectiv dedicat pentru macro. Multi spun ca focalizeaza greu.. nu pot spune asta, mie mi se pare o focalizare normala, intradevar mai grea decat obiectivul meu de kit de Nikkor, insa nu ma deranjeaza deloc. Trebuie sa mentionez ca obiectivul are motor intern pentru autofocus si merge perfect cu D3000.
Pachetul vine cu parasolar si cele doua capace pentru protectia lentilelor.
Am fost in dubii inainte sa-l cumpar deoarece vazusem ceva review-uri negative facute de fotografi care probabil au mai folosit si alte obiective mai scumpe si care intradevar ii dau clasa.. dar la banii astia !!! Merita fiecare leu ;)

In curand o sa postez poze facute cu Tamron-ul sa va convingeti de calitatile lui !




2 comentarii:

Eduard Pantazi spunea...

Abea astept sa imi vina si mie, suntg nerabdator sa il monrez pe al meu D3100, cand am vazut pe flickr poze facute cu acest obiectiv, am zis ca trebuie sa il am. Maine imi soseste si mie, abea astept sa ii fac un mic review, pozele dee blogul tau ma face mandru de alegerea facuta.

Lucian Bogdan spunea...

De pe F64?? Ca m-am uitat ieri si era "out of stock".. e un obiectiv ieftin, dar cu rabdare faci poze minunate ;)